Haetaan talous- ja hallintoassistenttia

Lukukeskus-Läscentrum etsii monipuolista, omatoimista ja iloista talouden ja hallinnon osaajaa kokoaikaiseen työsuhteeseen.

Tehtävä sisältää mm. laskutusta, kirjanpidon valmistelua ja arkistointia, budjettiseurantaa ja palkanlaskentaa, muistioiden ja raporttien kirjoittamista ja asiakaspalvelutyötä. Lisäksi tehtäväsi on avustaa muuta henkilökuntaa käytännön toimistorutiineissa. Toimit aktiivisesti ja itsenäisesti yhteistyössä muun Lukukeskuksen henkilökunnan kanssa ja työtehtäväsi muotoutuu viime kädessä joustavasti työyhteisön ja oman persoonasi mukaan.

Tehtävässä edellytetään varteenotettavaa taloushallinnon työkokemusta ja alan koulutusta. Tehtävä edellyttää järjestelmällisyyttä, kykyä omaksua moninaisia vaihtelevia tehtäviä sekä kykyä hallita itsenäisesti kokonaisuuksia vastuukentälläsi. Käytät sujuvasti Exceliä ja muita nykyaikaisia tietojärjestelmiä. Etua on ruotsin- ja englanninkielen taidoista, vuorovaikutustaidoista ja projektihallinnan kokemuksesta. Lukukeskuksen toimialan tuntemus ei ole välttämätöntä mutta kiinnostus alaa kohtaan auttaa.

Tarjoamme monipuolisen työn kannustavan ja asiantuntevan työyhteisön jäsenenä. Tehtävä on määräaikainen 31.5.2019 saakka. Palkka on kokemuksesta ja osaamisesta riippuen 2300-2600 euroa kuussa. Työpaikka sijaitsee Helsingissä. Hakuaika on 26.7.2018 saakka. Työ alkaa syyskuun alusta.

Lisätietoja tehtävästä saa loma-ajasta johtuen vain s-postitse ilmi.villacis@lukukeskus.fi
Lisätietoa Lukukeskuksesta löytyy www.lukukeskus.fi